Zapraszamy do zapoznania się z propozycjami halowych towarzyskich zawodów w skokach z cyklu "Szkoleniowe parkury", które odbędą się w KJ Aromer w dniu 6 lutego.
HALOWE ZAWODY TOWARZYSKIE – SZKOLENIOWE PARKURY HZT- B JÓZEFIN 06.02.2011r www.aromer.pl
I. INFORMACJE OGÓLNE 1.1. Rodzaj zawodów: Halowe Zawody Towarzyskie – szkoleniowe parkury Data: 06.02.2011r (niedziela) 1.2. Organizatorzy: 1.2.1. KJ „Aromer” Józefin , Stołeczna 250; 05-074 Halinów, 1.2.2. „Master Horse” Józefin; Stołeczna 250; 05-074 Halinów; Jan Ratajczak tel: 0 602 648711 1.2.3. Obsługa komputerowa: Jacek Ryczywolski II. PRZEPISY OGÓLNE - dokumentacja zawodników i koni –zgodna z wymogami regulaminowymi - w konkursach towarzyskich zgoda lekarza, nieletni zgoda prawowitych opiekunów, III. OSOBY OFICJALNE 3.1. Komisja Sędziowska Przewodniczący: Sędziowie : Sędzia stylu : 3.2. Gospodarz Toru Jan Ratajczak LEKARZ WETERYNARII p. Małgorzata Świderek Baran IV. WARUNKI TECHNICZNE 4.1. Plac konkursowy - hala parkur piasek – trociny 34x90 4.2. Rozprężalnia - piaskowa 30 x 30 V. OFEROWANE ŚWIADCZENIA 5.1 Noclegi w cenie 120zł pokój-dwuosobowy – kontakt 0602 648711 5.2 Wyżywienie – na terenie zawodów 5.3 Stajnie boksowe: - organizator oferuje boksy (ilość ograniczona ok. 70 boksów) Boksy w cenie: trzy dni (piątek-sobota-niedziela) - 120zł; dwa dni (sobota-niedziela) - 80 zł jeden dzień (niedziela) - 50 zł Pierwszeństwo konie, które rezerwują boksy na trzy dni i w kolejności zgłoszeń Organizator zapewnia boksy w miarę możliwości VI. ZGŁOSZENIA - 6.1. Termin zgłoszeń ostatecznych 03.02. (czwartek) do godz. 20.00. Tel. zgłoszeniowy 0 602 648711 lub e-mail
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
W zgłoszeniach prosimy podać: Imię i nazwisko zawodnika, nazwa konia, grupę kuca , nazwa klubu, jakie konkursy, ewentualne rezerwacje boksu i inne prośby oraz numer telefonu kontaktowego w razie konieczności odwołania zawodów przypadku zgłoszenia mniej niż 40 koni 6.2. Wpisowe od startującej pary : 80 zł , Wpisowe od startującej pary : 50 zł , VII. INFORMACJE RÓŻNE Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności w razie wypadków i zachorowań zawodników, luzaków i koni jak również w przypadku kradzieży, zniszczeń, pożarów i innych zdarzeń losowych. VIII. PROGRAM ZAWODÓW Niedziela 06.02. ok. godz. 10.00 „parkury szkoleniowe” Konkurs nr 11 - max 50 cm tzw. „ślepy parkur” bramki, drągi, (debiuty dla osób początkujących) Konkurs nr 12 - 60/70 cm Konkurs nr 13 - LL - 80 cm Konkursy powyższe przeznaczone dla kucy i koni bez szeregów i klasycznych linii Konkursy poniższe z szeregami – w zgłoszeniach prosimy zaznaczyć grupę kuca (szeregi dopasowane do grupy kuca) Konkurs nr 14 - L0 - 90-95 cm Konkurs nr 15 - L - 100 cm Konkurs nr 16 - L1 - 105 cm Konkurs nr 17 - P - 110 cm Konkurs nr 18 - P1 - 115 cm Konkurs nr 19 - N - 120 cm Konkurs nr 20 - N1 - 125 cm Wszystkie powyższe konkursy są rozgrywane na zasadzie konkursów dokładności bez rozgrywki Art. 238.1.1. Dopuszczony strój treningowy, koń czteroletni i osoby z wstępna licencją według regulaminu nie mają prawa startu w konkursach powyżej 105 cm. Wymagana dokumentacja- zgoda rodziców lub opiekunów dla osób niepełnoletnich Dla zawodników z zerowymi przejazdami flots W zależności od ilości zgłoszeń będzie możliwość dwukrotnego lub trzykrotnego przejazdu ZASADY ROZGRYWANIA KONKURSÓW „Parkury szkoleniowe” 1.Główne rozprężenie koni na wyznaczonej rozprężalni hala z lustrami. 2. Na parkur konkursowy wjeżdża 6 koni rozprężonych według uznania na wyznaczonej rozprężalni. 3. Przez około 5 min zawodnicy (z koni lub na pieszo) wspólnie trenerami zapoznają sie z parkurem wyznaczonym dla potrzeb danego konkursu. 4. W czasie pobytu rozprężeniowo-zapoznawczym na parkurze (5 min) można skoczyć wyznaczone do dodatkowego rozprężenia przeszkody. 5. Po 5 minutach prowadzący konkurs daje sygnał do rozpoczęcia przejazdów konkursowych kolejność według listy startowej. 6. Pozostałe konie stępują po ścianach parkuru nie przeszkadzając parze startującej w konkursie. 7. Trenerzy proszeni są o pomoc w sprawnym przeprowadzeniu startów swoich podopiecznych. 8. Dekoracja flots po zakończeniu każdego konkursu dla wszystkich którzy uzyskali O pkt. Propozycje zatwierdzone przez KJ Aromer |