konie,
Home Jeździectwo Propozycje ZR-B Serock 10.06.2010
24 | 11 | 2024
REKLAMA
Menu:
REKLAMA
Działy
REKLAMA1
REKLAMA
Polecamy:
REKLAMA

ZR-B Serock 10.06.2010 Drukuj Email
Środa, 30 Czerwiec 2010 07:13
Publikujemy propozycje I Zawodów Regionalnych w Skokach przez przeszkody o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Serock, które odbędą się w dniu 10 lipca.

PROPOZYCJE

I Zawodów Regionalnych

w Skokach przez przeszkody

o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Serock

 
  1. Miejsce zawodów: Serock, ul. Warszawska 44

Organizator:  K.J. Hippica Polonia Słupno k/ Radzymina ul. Spokojna 1 B   tel. 0 601 083 455

oraz Burmistrz Miasta i Gminy Serock.

Informacje: Marek Guz 503 030 444

  2.  Termin:            10.07.2010r. rozpoczęcie godz 10.00
  3.  Termin zgłoszeń:     do 07.07.2010
   Zgłoszenia wyłącznie pisemne na drukach PZJ mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Jacek Ryczywolski, tel. 692 991 471
4.    Warunki techniczne: Hipodrom trawiasty 60 x 80
       Rozprężalnia trawiasta – 30 x 80
       Pomiar czasu – fotokomórka.
       Zawody rozgrywane zgodnie z Przepisami i Regulaminem PZJ.
       Karetka z zespołem ratowniczym
  5.   Uczestnicy:       Kluby i zawodnicy zarejestrowani w PZJ lub WZJ
  6.   Komisja Sędziowska:  Sędzia Główny        - Anetta Orlicka
        Z-ca Sędziego Głównego    - Ewa Porębska-Gomółka
        Sędzia          - Lidia Chomentowska
        Komisarz        - Jarosław Płatos
        Gospodarz Toru   - Łukasz Akszak-Okińczyc
  7.    Osoby oficjalne:   
Lekarz weterynarii    - Marzena Cieciera
Biuro Zawodów      - Iwona Maciejak
   8.   Program zawodów – rozpoczęcie 10.00

Konkurs nr 1 Kuce, „open”, dokładności z rozgrywką, wys. 40-50 cm. (art. 238.1.2)
Konkurs nr 2 „open”, zwykły, wys. 60/70 cm (art. 238.2.1)
Konkurs nr 3 – klasy LL, „open”, dokładności z trafieniem w normę czasu, wys. 80 cm. (art.238.1.1).                      
Zawodnicy z równą ilością punktów klasyfikowani są zgodnie czasem przejazdu bliższym normy czasu, zarówno „z dołu”, jak i „z góry”.
Konkurs nr 4 – klasy L - dwufazowy (I faza dokładności, II faza zwykła), wys. 100 cm. (art. 274.5.2)
Konkurs nr 5 - klasy P, zwykły wys. 110 cm. (art. 238.2.1)

Konkurs nr 6 – klasy P1 z wyborem trasy wys.115 cm. (art. 270.5)
Konkurs nr 7 – klasy N, 120 cm o wzrastającym stopniu trudności z jokerem  - (art. 269.5)
Konkurs nr 8 – klasy N1, 125 cm zwykły z rozgrywką zwykłą (art. 238.2.2).

Nowe przeszkody

9. Pula nagród:
Puchary i nagrody rzeczowe dla zwycięzców poszczególnych konkursów, ufundowane

przez sponsorów. Gwarantowana pula nagród: 15 000 ,00 zł

Konkursy 1,2,3 – nagrody rzeczowe

Konkurs klasy L – I miejsce aparat cyfrowy OLYMPUS + I, II, III miejsce 100% wpłat ze

startowego
    Konkurs klasy P – o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Serock – Puchary i:

I miejsce 1500 zł, II miejsce 1000 zł, III miejsce 500 zł.

Konkurs klasy P1 z wyborem trasy – o Puchar Agencji Turystyczno-

Ubezpieczeniowej NATALIA - Puchary i:

I miejsce czterodniowa wycieczka do

http://www.tropical-islands.de/pl/goscie.html,wartości około 700 zł,

II miejsce czterodniowa wycieczka do Wiednia wartości około 600 zł,

III miejsce 300 zł.

Konkurs klasy N o Puchar firmy SKANSKA- Bezpieczeństwo Przede Wszystkim,

Puchary i: I miejsce 1000 zł, II miejsce 600 zł, III miejsce 400 zł,

IV miejsce 300 zł, V miejsce 200 zł.

Konkurs klasy N1 o Puchar firmy SADPOL – Puchary i: I miejsce 500 zł, II miejsce 350 zł,

III miejsce 150 zł oraz za I, II i III miejsce karma dla psów od firmy

PURINA, wartości 300 zł każda.


10. Zawodników i konie obowiązuje dokumentacja wg regulaminów i przepisów PZJ, w

konkursach 1, 2,3 wymagane szczepienia konia oraz badania lekarskie zawodnika oraz

zgoda rodziców w przypadku juniorów.
11. Wymagane są aktualne badania weterynaryjne oraz ważne szczepienia przeciw grypie.
13. Nie przewiduje się odprawy technicznej. Zawodnicy zobowiązani są do przedstawienia

dokumentów i wniesienia opłat na minimum 1 godzinę przed rozpoczęciem konkursów.
14. Opłaty:
-    wpisowe  100,00 PLN
-    startowe w konkursie 4,5,6,7,8 - 30 PLN za każdy konkurs (wpisowe w konkursie L

w 100% przeznaczone na nagrody)
      -    Korekta  zgłoszeń ostatecznych w dniu zawodów  najpóźniej  godzinę przed

rozpoczęciem konkursu. Inne zmiany lub zgłoszenia w dniu zawodów – dodatkowa

opłata 5 PLN
15. Na terenie zawodów zapewniony będzie catering, WC, ujęcie wody, parking dla

samochodów osobowych i dla koniowozów.
16. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kradzieże, wypadki i inne szkody mogące

powstać w trakcie zawodów oraz w czasie transportu na i po zawodach. Zaleca się

ubezpieczenie NWW.
17. Organizator zastrzega sobie prawo do korekt w programie zawodów.
18. Propozycje zatwierdzone przez Zarząd Warszawsko-Mazowieckiego Związku

Jeździeckiego w dniu 25.06.2010


Na terenie zawodów ustawione będzie miasteczko do zabaw dla dzieci: zjeżdżalnia, suchy basen, batut, zamek dmuchany, mini quady i inne atrakcje



 


Polityka cookies
0.226